petek, 3. december 2021

Konec pomeni vedno začetek

Priznam. Tudi sama sem takšna. Kadar se imam lepo in sem z ljudmi, s katerimi mi je lepo, si želim, da bi se čas ustavil. Verjetno smo vsi takšni. Zato nam je žal, ko je konec poletja, praznikov, ko se vrnemo z dopusta, ko se enkratna zabava bliža koncu... če se imamo seveda lepo. Ne razmišljamo preveč o tem, da se "vsega dobrega človek enkrat nažre". A tako je.... lahko smo veseli, da je tako, saj bi z raztegovanjem lepih trenutkov v nedogled ti izgubili svoj čar. Dejstvo je, da konec pomeni vedno začetek... nečesa drugega. Kaj bi si lahko človek želel boljšega, saj se mu ponujajo vedno novi izzivi in nove situacije, ki prinašajo nove lepe spomine, izkušnje, spoznavanje novih ljudi in novih krajev. 

Letošnje poletje, podaljšano v jesen, je prineslo ogromen koš spominov na lepe trenutke, nova spoznanja in izkušnje. Že zelo dolgo si nisem privoščila takšnega razkošja razvajanja potovanj, uživanja na plažah, gurmanskih užitkov in seveda druženja. A misli me vodijo že v drugo leto ... sedaj, ko je zunaj vreme, v katerem ne najdem ravno presežkov za preživljanje lepih trenutkov, se sprehajam po raznih blogih in vsebinah o potovanjih, ki so jih na spletu pustili drugi ljudje. Hvala zanje. Škoda, da tako malo ljudi prenaša svoje potovalne izkušnje na splet. Izkušnje drugih so dragocene, ker so jih doživeli sami in jih ne prodajajo (vsaj menim, da jih ne). Lepo se je sprehajati po Visu, Dugem otoku, Mljetu... in iskati tisto vžigalico, ki zaneti plamenček želje "hhmmm, to pa bilo vredno obiskati". Ker samo fotografija, v katero sem resnično nora, enostavno ni dovolj. Mora biti še zgodba za njo, nekaj, kar v kopici lepot tega sveta (no, saj sem omejena na bližino Slovenije) izbere ravno to... kot pravijo turistični vodiči "novo destinacijo". Torej... iščem moje destinacije za leto, ki prihaja... Morda ne bo tako razkošno, kot je bilo letošnje, a zato moram še posebej razmislit, kam me bo vodila pot. Če bi imela neskončno denarja in časa, se ne bi ukvarjala s tem. Pregrešno enkratno je, kadar sedež v avto in se enostavno odpelješ dogodivščinam naproti. Nekaj mi pravi, da še nekaj časa zame to ne bo možno. Zato... raziskujem.. Za spomin pa nekaj utrinkov letošnjega poletja...


Rt Boca, najbolj zahodni del Evrope


Alfama, Lizbona


Motovin, Istra


Lovran, Opatijska riviera


Pelješac

Ni komentarjev:

Objavite komentar