sobota, 26. junij 2010

Nekdo se te vedno razveseli

Ne vem, kako je z vami. A sama sem vesela, če se me kdo res iskreno razveseli. Sploh, če me že nekaj časa ni videl... pa čeprav sta to "samo" Aska in Tori ...

Ja, polizala, pokrampala, zasvinjala sta me celo ... ljubezen do večnosti ...

Vsak bi moral imeti vsaj eno takšno, preprosto, brezpogojno ljubezen ...

Ja, fotke so bile posnete kasneje, ko sta mi že izkazala vso ljubezen; na žalost nista navajena fotografiranja; a zame sta vseeno prava "modela" ...
Aska je punčka in "blond", Tori je fantek (oprosti, Tori); Tori je dedec ... dela vse, kar delajo pravi moški ... hrgoli, ko spi; lula povsod, kjer mu "pride" in ...ja, je zelo užaljen, če ga takoj ne opaziš, ne božaš, "tapkaš", skratka, mu izkazuješ vso nežnost, ki jo premoreš ... V zahvalo je vedno tu, nekje, okrog tvojih nog. Pravi "dedec" ... taki, kot jih "rabimo"!

A glavna je Aska; vedno še enkrat skoči, zalaja, karkoli ...

tudi ko je strogo

prepovedano ... 

Ženska pač; mora imeti zadnjo besedo ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar