nedelja, 21. november 2021

Ponovno tukaj ali zdravo Lenna

 Morda je "kriv" čas, ki ga imam naenkrat preveč... ne, nisem se še upokojila, čeprav je to eden mojih glavnih ciljev... Dejstvo je, da sem se ponovno srečala z zdravstvenimi težavami, a sem tokrat, za razliko od prejšnjih podobnih izkušenj, ostala doma... Bolniška torej. Kaj naj človek počne, če ne more zares početi ničesar (moram v glavnem ležati)? Blog! Čakaj, čakaj... Morda bi lahko kaj "pametnega" napisala. Saj sem vedno rada pisala... in domišljam si, da niti ne slabo. Zakaj torej ne? Misija nemogoče! Poiščem in zagledam datum... 29.januar 2014. Madonca! Pa to je bilo čisto v nekem drugem času. Vsaj zame. No, če tole kdo bere oziroma, če bom lahko tole prebrala na blogu, mi je "ratalo". Zato poskus... Prvič! Slikca ne more škodit... torej... hhhmmm... Pelješac... čudovit dopust junija letos...Dobra izbira za prvič. Gremo! Prvič!





Ni komentarjev:

Objavite komentar